Τι θελω να θυμαμαι.

Εβγαλα απο το μπλογκοντουλαπο, μια παλια αναρτηση για την γιορτη της μητερας. Αυτες τις σκεψεις και αυτα τα συναισθηματα δεν μπορεις να τα περιγραψεις με διαφορετικους τροπους. Μια φορα γραφονται και μενουν στα καταστιχα και στις ψυχες μας. Η δικη μου μαμα πεθανε πριν δυο χρονια περιπου. Ειχα ομως την χαρα να την χαρω απο την στιγμη που με κρατησε στην αγκαλια της μεχρι που γερασε πολυ. Αντιθετα εκεινη εχασε την δικη της μαμα στην νεαρη ηλικια των εικοσι δυο χρονων. Στην ηλικια που η σχεση μητερας και κορης δενει και ανθιζει. Το ποσο της ελειψε ηταν κατι που παντα το ειχε σαν παραπονο. Το ποσες φορες την θυμοταν στην καθημερινοτητα της, κανοντας νοερες σκεψεις.. ” αν ζουσε τωρα ..” , ειναι απιστευτο.
Η φωτογραφια μου με την μαμα σε αυτη την αναρτηση, ειναι η πιο αγαπημενη μου μαζι της. Στα βραχακια στην Αλονησο! Ακομα θυμαμαι το μαγιω που ειχε τοτε, παρα την τρυφερη ηλικια των πεντε χρονων μου. Ηταν ενα πρασινο κυπαρισι με σφηκοφωλια λαστεξ και στραπλες σαν αυτα που φορουσαν οι ωραιες του Χολυγουντ. Αυτη ηταν η δικη μας αρχη.
Αν σημερα εκανα μια ευχη για την γιορτη της μητερας, θα ηταν αυτη: Να ενωθουν με τις μητερες τους ολα αυτα τα κοριτσακια στην Νιγηρια που ενας Θεος μονο ξερει, τι συμβαινει τωρα στις ψυχουλες τους. και στων μαναδων τους.
Χρονια πολλα σε ολες τις μαμαδς,

Σας φιλω γλυκα.

ασπρο

Το κειμενο αυτο το γραφω ενα χρονο απο την στιγμη που εφυγε η μητερα μου.  Παντα μου ελεγαν οτι ειναι δυσκολο να χασεις ενα γονιο αλλα οταν χασεις την μητερα ειναι πολυ δυσκολοτερο.  Και σημερα ξερω οτι εχουν δικιο.  Το λεω αυτο με σιγουρια και με την γνωση του πως ειναι να χανεις ενα γονιο.  Τον μπαμπα που τον λατρευα τον εχασα ξαφνικα στα 24 μου.  Το σοκ ηταν μεγαλο, αλλα το ξεπερασαμε γρηγορα, τουλαχιστο εμεις τα παιδια.  Η μαμα δεν το ξεπερασε ποτε.   Ηταν τοσο αγαπημενοι οι δυο τους κι αυτο φαινοταν τοσο απο τα διακριτικα πιτσι πιτσι μεταξυ τους και απο τα ματια τους.

Η ζωη συνεχιστηκε και η μαμα ηταν παντα η εννοια μας και η σκεψη μας. Ειχαμε ηδη φυγει απο το σπιτι κι εγω και η Τινα.  Η μαμα οσο ηταν νεα (και ηταν πολυ νεα για τα σημερινα δεδομενα, μολις 52 χρονων) κυκλοφορουσε…

View original post 811 more words

Leave a Reply

