αρωμα μπλογκ

20140501-210924.jpg

Με ρωταει που λετε τις προαλλες ο (περιεργος) μπλογκερ. Τι σημαινει despinarion1902 ;  Σημαινει απλα, οτι η wordpress  εδωσε καπου αλλου το despinarion3 κι εγω θυμωσα που δεν με ρωτησε.  Οχι πια να παμε απο το 2 στο 4.  Θα κανουμε την υπερβαση, θα βρουμε ενα τυχαιο νουμερο.  Σε αυτο το σημειο, σηκωνομαι να παω να πλυνω τα χερια μου.  Το νουμερο που εψαχνα φανερωθηκε μπροστα μου σαν μιρακολο του νηπτηρα.  Επανω στο φιν φον μπουκαλι της φιν φον κολωνιας ηταν η απαντηση. 1902!     Ετσι γεννηθηκε το despinarion1902.wordpress.com εαν δηλαδη αναρωτηθηκατε κι εσεις. Αν οχι, παμε παρακατω…

20140501-210935.jpg

Αυτη η κολωνια ειναι ισως η πιο αγαπημενη μου, των εσπεριδων.  Την εχω στην τουαλεττα “των ξενων”  μηπως και θελουν να φρεσκαριστουν λιγο, αλλα τι να σας πω, μπαινω βγαινω και .. την λουζομαι.  Η μυρωδια των εσπεριδων ειναι αναζωογονητικη και κραταει πολλες πολλες ωρες.  Και οπως βλεπετε ειναι σε μεγεθος νταμιτζανας και θα την εχω για πολυ πολυ καιρο ακομα.  Τα τριανταφυλλακια (διπλα στην κολωνια)  ειναι .. ξυλινα. Παρ’ ολο που αντιπαθω τα ψευτικα λουλουδια, αυτα με τρελλαινουν. Τα βρηκα στην China Town (San Francisco) σε εξευτελιστικη τιμη, αλλα ειναι πολυ λεπτοδουλεια.  Αυτα για την νεα μας ταυτοτητα στην Πρες και ..

Σας φιλω γλυκα.

20140501-211000.jpg

4 Comments

    • Ευχαριστω Ρουλα μου! Αφου επρεπε να αρχισω ξανα, αρχιζω με γευση μεντας!

Leave a comment